R E K L A M A
P O R E K L A M I E

Wieluń - forum,adresy, informacje, reklama, kluby, restauracje, komunikacja, pkp, pks, ogłoszenia, praca,mapa, firmy, radio




Wieluń - forum, informacje, ogłoszenia Strona Główna Wieluń - forum, informacje, ogłoszenia


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat :: Następny temat
Od jutra wydłużamy numery telefoniczne
Autor Wiadomość
Jaro 
Administrator
wielun.biz



Pomógł: 66 razy
Wiek: 47
Dołączył: 12 Lip 2005
Posty: 7303
Piwa: 33/113
Skąd: Wieluń
  Wysłany: 2005-12-04, 23:40   Od jutra wydłużamy numery telefoniczne

Już od jutra, wybierając połączenie lokalne, będziemy musieli wybrać dłuższy numer telefoniczny - podaje RMF. Numer kierunkowy trzeba będzie wykręcić nawet wtedy, gdy przyjdzie nam ochota porozmawiać z sąsiadem zza ściany.

Teraz wykręcamy tylko 7-cyfrowy numer abonenta. Jednak od jutra jego częścią stanie się „0” i numer kierunkowy danej strefy numeracyjnej. W Warszawie np. będzie to „22”, zaś w Krakowie – „12”.

Zmiana uzasadniona jest wyczerpywaniem się wolnych numerów telefonicznych dla nowych użytkowników.

Źródło: onet.pl


I znowu utrudniają, prawda... :?: 8)

U nas będzie to tak 043843 i tak dalej...
_________________
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
   
Marcin
[Usunięty]

Wysłany: 2005-12-04, 23:44   

Prawda, prawda.
Najgorsze jest jak dziadkowie mają ten stary telefon z tarczą...:)

0xx xxx xxxx no niezle albo 0 1xx 0xx xxx xxxx nieżle...
 
   
Ferbik 
Administrator



Pomógł: 143 razy
Wiek: 44
Dołączył: 12 Lip 2005
Posty: 15820
Piwa: 107/205
Skąd: Wieluń
Wysłany: 2005-12-04, 23:49   

Blink mi wyjasnil co przyniesie ta zmiana :)
_________________
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
   
Jaro 
Administrator
wielun.biz



Pomógł: 66 razy
Wiek: 47
Dołączył: 12 Lip 2005
Posty: 7303
Piwa: 33/113
Skąd: Wieluń
  Wysłany: 2005-12-06, 10:56   Kłopoty klientów konkurencji TP SA

"Metropol": Numery kierunkowe, które musimy wystukiwać przy lokalnych rozmowach telefonicznych, z miejsca spowodowały dodatkowe kłopoty.

Kłopoty mieli przede wszystkim klienci konkurencji TP SA: Tele2, Netii, a także telefonii komórkowych. Wielu Polaków bezskutecznie wybijało przepisowe zero i numer kierunkowy strefy, a połączenia nie było. Problemy mieli i zwykli obywatele, i instytucje, np. urzędy. - Przez pół dnia nie mogliśmy się nigdzie dodzwonić - dowiedziała się gazeta w urzędzie dzielnicy Wola w Warszawie.

Sama TP SA zaprzeczyła informacjom o utrudnieniach w wykonywaniu połączeń. Tłumaczyła też, że do wprowadzenia zmian przygotowywała się już od sierpnia. - Wielokrotnie informowaliśmy klientów o nowych regulacjach, wprowadzone zostały też konieczne zmiany techniczne - oznajmił Mariusz Loch, rzecznik TP SA.

Nawet prawidłowo wybrany numer nie zapewnia jednak połączenia. - Problemy mają głównie te osoby, które korzystają z preselekcji, będąc abonentami Telekomunikacji Polskiej - mówi Joanna Ciesielska, rzeczniczka Netii. - Staramy się porozumieć z TP, żeby osoby korzystające z preselekcji miały szansę na połączenie. Jednak o ile wiadomo, TP SA namawia tych abonentów do rezygnacji z naszych usług - dodaje Ciesielska.

- Ci, którzy dzwonią w stary sposób, usłyszą w słuchawce komunikat, że wybrany numer należy poprzedzić numerem zero oraz kierunkowym danej strefy - tłumaczy Mariusz Loch, rzecznik TP SA. Telekomunikacja zaprzecza wszelkim informacjom o utrudnieniach w wykonywaniu połączeń. Rzecznik TP SA wyjaśnia, że ewentualne trudności mogą pojawić się jedynie w strefach, gdzie wybrany operator nie ma styku z siecią TP. Niestety, ci, którzy dzwonią, często słyszą komunikat, że w danej chwili nie mają możliwości nawiązania połączenia.

- Pojawia się komunikat, że operator nie realizuje połączeń strefowych w TP SA, bo prefiks naszej sieci jest zablokowany - mówi Adam Piasecki z Netii. Problem z uzyskaniem połączeń na lokalne numery mają też użytkownicy telefonów komórkowych. - Nasi klienci słyszą komunikat, żeby wybrać zero przed numerem, a w naszej sieci jest to niemożliwe - mówi Igor Mordzak, konsultant Ery. Jego zdaniem utrudnienia spowodowane są problemami technicznymi w niektórych centralach.

Źródło: onet.pl


No i jak to mówią, bez problemów się nie obędzie...
_________________
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
   
Ferbik 
Administrator



Pomógł: 143 razy
Wiek: 44
Dołączył: 12 Lip 2005
Posty: 15820
Piwa: 107/205
Skąd: Wieluń
Wysłany: 2005-12-06, 11:06   

Ja osobiscie nie spotkalem sie z zadnymi problemami, a korzystam z dluzszego wybierania juz od paru ladnych miesiecy
_________________
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
   
Basia 
Wieluniaczek
Dwa oblicza ]:-)



Pomogła: 16 razy
Wiek: 37
Dołączyła: 21 Wrz 2005
Posty: 1719
Piwa: 9/1
Skąd: Wieluń
Wysłany: 2005-12-07, 14:55   

Ferbik napisał/a:
Ja osobiscie nie spotkalem sie z zadnymi problemami, a korzystam z dluzszego wybierania juz od paru ladnych miesiecy

dla mnie to też nie problem... kozystam w sumie tylko z komórki :roll: bo mama mnie nie dopuszcza do domowego :twisted:
_________________
www.pajacyk.pl
Postaw piwo autorowi tego posta
 
   
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template Acid v 0.4 modified by Nasedo.


Wieluń Forum dyskusyjne
Kontakt z Administracją Forum | Kontakt z właścicielem domeny
Stomatolog Wieluń Sprawdzenie przebiegu BMW | Iris Trade Łódź Montaż instalacji gazowych | Skracanie linków | Klinika BMW | Notariusz Włochy BMW SPRAWDZENIE PRZEBIEGU,HISTORIA SERWISOWA BMW