R E K L A M A
P O R E K L A M I E

Wieluń - forum,adresy, informacje, reklama, kluby, restauracje, komunikacja, pkp, pks, ogłoszenia, praca,mapa, firmy, radio




Wieluń - forum, informacje, ogłoszenia Strona Główna Wieluń - forum, informacje, ogłoszenia


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat :: Następny temat
Gdzie tanio zatankujesz
Autor Wiadomość
Vosiak 
Przyjeżdża na zakupy



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 282
Piwa: 6/5
Skąd: Okolice
Wysłany: 2014-12-21, 19:41   

dusiu napisał/a:
Zapominamy jednak, że samochód na LPG przełacza się na gaz po około 3-5km, im zimniej tym dłużej. Okazuje się, że miesiecznie spalamy paliwa Pb za około 100zł.

Silnik 1.6 temperatura na parowniku 30 stopni, zima -20 przełączenie max 1,5km. Lato do 700 metrów. Miesięcznie koszt benzyny nie przekracza 40zł.
dusiu napisał/a:
Nie pamiętamy rownież, że gaz spala się w wyższej temperaturze niż benzyna a co za tym idzie - świece zapłonowe, przewody, bardzo drogie cewki wymieniamy częściej.
Żaden zakład montażu LPG nie powie Wam o tym przy montażu, nie powiedzą także, że wtryski gazowe obecnie montowane wytrzymują około 60.000-80.000km i to wersja bardzo optymistyczna!!!
Bardzo często samochód na LPG wymiana cześciej wymiany uszczelki głowicy, a nie rzadko naprawy związanej z wypalaniem zaworów.

No a co diesel sie nie psuje???
Świece do benzyniaka bosch 10zł diesel 30zł
Przewody do benzyniaka do 100 zł
Cewka 100 zł
Komplet wtrysków gazowych 200-400zł
To są śmieszne kwoty w porównaniu do napraw diesla.
DPF wymiana filtra od 3 tys (peugeot) do 10 tys (mazda)
Koło dwumasowe 2-3 tys zl
Regeneracja pompy wtryskowej 3 tys nowa 5-7tys

Porównanie
FORD MONDEO 2,0 TDCi:
- Kompletne sprzęgło – 3206 zł
- Koło dwumasowe – 1709 zł
- Pompa wtryskowa – 3750 zł
- Wtrysk paliwa – 1500 zł
- Filtr DPF – 6700 zł
- Turbosprężarka – 4000 zł
RAZEM – 20865 zł

FORD MONDEO 1,6 benzyna:
- Kompletne sprzęgło – 2080 zł
- Koło jednomasowe – 800 zł
- Pompa paliwowa – 1369 zł
- Wtrysk paliwa – 630 zł
- Filtr DPF – brak
- Turbosprężarka - brak
RAZEM – 4879 zł

dusiu napisał/a:
Ja na pewno bym nie zamontował LPG w swoim samochodzie

Bo masz swój serwis i możesz odliczać vat od paliwa. W tym przypadku to się opłaca:)
Jak byś zakładał LPG to gaz by Ci się opłacał :)
_________________

Postaw piwo autorowi tego posta
 
   
dusiu 
Przyjeżdża na zakupy
512 576 555



Pomógł: 6 razy
Wiek: 43
Dołączył: 16 Wrz 2011
Posty: 300
Piwa: 21/2
Skąd: Wieluń
Wysłany: 2014-12-21, 21:02   

Vosiak napisał/a:
dusiu napisał/a:
Zapominamy jednak, że samochód na LPG przełacza się na gaz po około 3-5km, im zimniej tym dłużej. Okazuje się, że miesiecznie spalamy paliwa Pb za około 100zł.

Silnik 1.6 temperatura na parowniku 30 stopni, zima -20 przełączenie max 1,5km. Lato do 700 metrów. Miesięcznie koszt benzyny nie przekracza 40zł.
dusiu napisał/a:
Nie pamiętamy rownież, że gaz spala się w wyższej temperaturze niż benzyna a co za tym idzie - świece zapłonowe, przewody, bardzo drogie cewki wymieniamy częściej.
Żaden zakład montażu LPG nie powie Wam o tym przy montażu, nie powiedzą także, że wtryski gazowe obecnie montowane wytrzymują około 60.000-80.000km i to wersja bardzo optymistyczna!!!
Bardzo często samochód na LPG wymiana cześciej wymiany uszczelki głowicy, a nie rzadko naprawy związanej z wypalaniem zaworów.

No a co diesel sie nie psuje???
Świece do benzyniaka bosch 10zł diesel 30zł
Przewody do benzyniaka do 100 zł
Cewka 100 zł
Komplet wtrysków gazowych 200-400zł
To są śmieszne kwoty w porównaniu do napraw diesla.
DPF wymiana filtra od 3 tys (peugeot) do 10 tys (mazda)
Koło dwumasowe 2-3 tys zl
Regeneracja pompy wtryskowej 3 tys nowa 5-7tys

Porównanie
FORD MONDEO 2,0 TDCi:
- Kompletne sprzęgło – 3206 zł
- Koło dwumasowe – 1709 zł
- Pompa wtryskowa – 3750 zł
- Wtrysk paliwa – 1500 zł
- Filtr DPF – 6700 zł
- Turbosprężarka – 4000 zł
RAZEM – 20865 zł

FORD MONDEO 1,6 benzyna:
- Kompletne sprzęgło – 2080 zł
- Koło jednomasowe – 800 zł
- Pompa paliwowa – 1369 zł
- Wtrysk paliwa – 630 zł
- Filtr DPF – brak
- Turbosprężarka - brak
RAZEM – 4879 zł

dusiu napisał/a:
Ja na pewno bym nie zamontował LPG w swoim samochodzie

Bo masz swój serwis i możesz odliczać vat od paliwa. W tym przypadku to się opłaca:)
Jak byś zakładał LPG to gaz by Ci się opłacał :)


Skąd Ty te ceny wytrzasnąłeś??
sprzęgło kpl z dwumasą do 2.0tdci - 1500zł!!

Części które wymieniasz padną w dieslu przy 300.000km i to przy złym traktowaniu!!
Jak myslisz w jakim stanie będzie benzyniak z LPG?

Co do temperatury przełączania na LPG to minimum powinno być 60C. W niskiej temp. z gazu wydzielają się różne frakcje oleiste oblepiające np. wtryskiwacze, zmniejszając ich skuteczność pracy oraz skracając ich żywotność.
_________________
SpaCar - serwis samochodowy.
Mechanika pojazdowa, diagnostyka komputerowa, wymiana oleju, obsługa klimatyzacji, naprawa układu hamulcowego, wulkanizacja - wymiana opon.
Staw 72c, tel. +48 512 576 555
www.spacar.eu
serwis@spacar.eu
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
   
Vosiak 
Przyjeżdża na zakupy



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 282
Piwa: 6/5
Skąd: Okolice
Wysłany: 2014-12-21, 21:22   

dusiu napisał/a:
Skąd Ty te ceny wytrzasnąłeś??

Z autocentrum
dusiu napisał/a:
sprzęgło kpl z dwumasą do 2.0tdci - 1500zł!!

bez robocizny, na oko + 500 zł wymiana
dusiu napisał/a:
Części które wymieniasz padną w dieslu przy 300.000km i to przy złym traktowaniu!!

Niekoniecznie w rodzinie padł niedawno silnik w kia 72 tys przebiegu. A konkretnie cena wymiany częsci przewyższyła koszt używanego sprawnego silnika
dusiu napisał/a:
60C.

Burżujstwo :) Okoliczni druciarze robią już na 30 C. Czarkam, Auto Gaz Śląsk montują często już na 15 stopni dzięki zastosowaniu pogrzewania listwy wtryskowej i reduktora.
dusiu napisał/a:
Jak myslisz w jakim stanie będzie benzyniak z LPG?

Zależy kto i jak szanuje. Nowy silnik (w sensie używany) do benzyniaka kosztuje czasami tyle co sprzęgło do diesla.
Rok temu widziałem peugeota jakiegos małego 350 tyś przebiegu w tym 320 tys na gazie i śmigaaa.
Generalnie zależy jak kto dba...
_________________

Postaw piwo autorowi tego posta
 
   
dusiu 
Przyjeżdża na zakupy
512 576 555



Pomógł: 6 razy
Wiek: 43
Dołączył: 16 Wrz 2011
Posty: 300
Piwa: 21/2
Skąd: Wieluń
Wysłany: 2014-12-21, 22:11   

Silnik padl przy 72tkm. Powod jaki? Czyzby scisle trzymanie sie zalecen wymiany oleju co 30tkm?:)

Uwierz mi, srednio 5-6 silników w miesiącu trafia do nas do naprawy - przewaznie te zasilane LPG!!
Nowoczesne silniki nie sa przygotowane na zasilanie LPG - zawory prawie papierowe, glowice coraz lzejsze nie potrafia oddac ciepla ze spalania mieszanki LPG.
Jaki jest sens zakladac LPG do nowych silnikow tfsi itd?
Skoda Octavia 1.4turbo - spalanie srednie 5.5l/ 100km. Koszt instalacji do tego silnika pewnie ponad 4000zl jak nie wiecej...

Kazdy z nas potrafi liczyc i sam wyciagnie wnioski...
Jednemu sie oplaca, drugiemu nie...
_________________
SpaCar - serwis samochodowy.
Mechanika pojazdowa, diagnostyka komputerowa, wymiana oleju, obsługa klimatyzacji, naprawa układu hamulcowego, wulkanizacja - wymiana opon.
Staw 72c, tel. +48 512 576 555
www.spacar.eu
serwis@spacar.eu
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
   
Vosiak 
Przyjeżdża na zakupy



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 282
Piwa: 6/5
Skąd: Okolice
Wysłany: 2014-12-21, 22:32   

dusiu napisał/a:
Silnik padl przy 72tkm. Powod jaki?

Niestety nie dowiedziałem się wtedy. Auto padło nagle w trasie i mechanicy doradzili wymianę silnika.
dusiu napisał/a:
Nowoczesne silniki nie sa przygotowane na zasilanie LPG

Fakt, choć renault pracuje nad silnikiem którego głównym zasilaniem będzie LPG więc jest nadzieja :)
dusiu napisał/a:
Jaki jest sens zakladac LPG do nowych silnikow tfsi itd?

Nie wiem, zakładają ale fakt że instalacja droga i bierze benzynę. To 4 generacja ta najpopularniejsza jest w miarę tania i niezawodna.
dusiu napisał/a:
Kazdy z nas potrafi liczyc i sam wyciagnie wnioski...

LPG nie sprawdza się w dieslach. W LPG h.... obiecują gruszki na wierzbie, że niby ciągnik siodłowy bierze 23l ON + 10l LPG a tak naprawdę to obniży z 4 litry ON spalanie a gazu wpierniczy 10.

A trafił kiedyś do mnie koleś i mówi że on LPG nie zakłada bo mu popsuło kiedyś auto. To pytam o szczegóły.
Vectra A miała 330 tyś przebiegu na PB i założył LPG i przy 360 tyś zaczął się psuć silnik. No z czym do ludzi...
_________________

Postaw piwo autorowi tego posta
 
   
Jaro 
Administrator
wielun.biz



Pomógł: 66 razy
Wiek: 47
Dołączył: 12 Lip 2005
Posty: 7303
Piwa: 33/113
Skąd: Wieluń
Wysłany: 2014-12-22, 21:23   

dusiu napisał/a:
Przykład 1.
Samochód użytkowany przez przeciętną rodzinę z przebiegiem rocznym około 25000km rocznie. Samochód kilku letni z silnikiem 1.6 Pb, srednie spalanie Pb około 6.5l/100km przy cenie 4.5zł/litr daje 29zł/100km, czyli rocznie 7250zł
Ten sam samochód zasilany LPG. Srednie spalanie około 8,5l LPG/100km, przy cenie 2.35 co daję 20zł/100km czyli rocznie 5000zł!!!
Koszt instalacji 2500.
Wydawałoby się, że jest super, po roku instalacja się zwraca. Tak przelicza większość zainteresowanych montażem LPG.
Zapominamy jednak, że samochód na LPG przełacza się na gaz po około 3-5km, im zimniej tym dłużej. Okazuje się, że miesiecznie spalamy paliwa Pb za około 100zł.
Nie pamiętamy rownież, że gaz spala się w wyższej temperaturze niż benzyna a co za tym idzie - świece zapłonowe, przewody, bardzo drogie cewki wymieniamy częściej.
Żaden zakład montażu LPG nie powie Wam o tym przy montażu, nie powiedzą także, że wtryski gazowe obecnie montowane wytrzymują około 60.000-80.000km i to wersja bardzo optymistyczna!!!
Bardzo często samochód na LPG wymiana cześciej wymiany uszczelki głowicy, a nie rzadko naprawy związanej z wypalaniem zaworów.
Obecne silniki produkowane po 2005 roku są bardzo kiepskiej jakości ( oszczędnosci). Silniki Opla 1.6, 1.8, 2.2 nie wytrzymują gazu dłużej niż 30.000km!!!

Przykład 2.

Firma, przebieg roczny 80.000km.
Samochód Fiat Doblo/Citroen Berlingo 1.6 diesel - spalanie około 7l/100km x 4.5zł/l czyli 32zł/100km. Rocznie około 25.000zł
Także Doblo lub Berlingo benzyna z LPG - spalanie średnie około 11-12l/100km co daję około 27zł/100km, czyli rocznie 21.500zł.

Warto wspomnieć, że zasięg na LPG to zazwyczaj max 350-400km!! Dieslem około 700-800km.



Oczywiście jest dużo racji w tym wszystkim co piszesz, dlatego kupno używanego auta z instalacją gazową uważam, że jeszcze ma sens, natomiast wydatek na montaż nowej instalacji gazowej przy takich przebiegach jak piszesz już ten sens traci.
_________________
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
   
Gość 556677 
Dojeżdża PKSem



Dołączył: 22 Sty 2009
Posty: 118
Piwa: 6/5
Skąd: prawie wieluniak
Wysłany: 2014-12-22, 23:32   

Gaz LPG ponoć jest produktem ubocznym rafinacji ropy naftowej, wiec chyba zawsze będzie tańszy o +/- połowę od benzyny, czy oleju napędowego..... musi być zachowana tzw. korelacja cenowa.
Całe szczęście jest jeszcze trochę "starych dziadów" które bardzo dobrze tolerują to paliwo.
Korzystają z tego i ci biedniejsi i bogatsi też :D
Sam znam parę osób, których spokojnie byłoby stać na kupno o wiele młodszego, nowoczesnego samochodu z silnikiem Diesla, a katują do upadłego jakieś stare Audice, VW, Ople z prostymi 8-zaworowymi silnikami, bo wiedzą, że tak taniego w utrzymaniu "woła roboczego" mieć nie będą i na tym "szkodliwym GAZIE" mają już nabite setki tysięcy kilometrów.
Przykład z bliskiej rodziny: Opel Astra II kombi rocznik 1998 1.6 8V (75KM) na jednopunktowym wtrysku + najzwyklejsza instalacja LPG.
Sprowadzona i kupiona od handlarza w 2005, czy 2006 ze stanem licznika 100tys.km (nie wiadomo, czy oryginalnym) od razu po zarejestrowaniu założony GAZ.
W tej chwili przebieg 300tys z groszem (czyli ponad 200tys. na LPG) i jeździ dalej, a przy silniku nikt nie dłubał.
-Zużycie benzyny? Gdy nie ma silnych mrozów minimalne (bo przełącza się "od obrotów" a nie po osiągnięciu iluś tam stopni) można też odpalać od razu "na GAZIE".
-Wyższy koszt serwisu? No może, ze 3razy przez ten czas sam wymieniał taki mały filterek gazu (za kilka złoty) a po 140tys km, kupił za 80zł zestaw uszczelek i membran do parownika, bo zimne auto zaczęło gasnąć na wolnych obrotach (i nie dało się tego podkręcić śrubką)
Poza tym STANDARD:
- olej 10W/40 z filtrem co 15tys. km
- co drugą wymianę oleju wkład filtra powietrza
- świece zapłonowe dedykowane NGK dwu-elektrodowe co 50tys.km
- rozrząd (tani i nieskomplikowany) co 90tys. km
- no i ze dwa razy wymieniał te przewody wysokiego napięcia od modułu zapłonowego do świec, gdy podczas wilgotnej/deszczowej pogody silnik zaczął poszarpywać w czasie jazdy/przyspieszania.
I niech mechanik zarejestrowany na forum powie takiemu, że gaz w samochodzie się nie opłaca :lol:
Postaw piwo autorowi tego posta
 
   
stanmarc 
Mieszka pod Wieluniem


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 12 Mar 2006
Posty: 960
Piwa: 6/3
Skąd: Oklahoma Village
Wysłany: 2014-12-23, 01:06   

Ja moim starym civic'iem z '97 przejechałem już trochę ponad 100 tyś km i silnik nadal chodzi bez zarzutów mimo, że ma zmienne fazy rozrządu. Z uwagi na to, że nie ma hydraulicznej regulacji luzów zaworowych to muszę co kilkadziesiąt tysięcy sprawdzić i ewentualnie wedle potrzeby wyregulować te luzy co jest prostą operacją nawet dla takiego humanisty jak Ja :) Różnica w spalaniu benzyny a lpg wynosi około litra. Oszczędzam około 12 zł na każde 100 km więc po ponad 100 tyś km zwróciła się instalacja i zostało ok. 9-10 tyś zł w kieszeni po odliczeniu droższych przeglądów przez te sześć lat, kilku filtrów i kompletu naprawczego wtryskiwaczy (ok. 50 zł. dla wtryskiwaczy rail - podobne do valtek). Nawet jeśli silnik padnie to używany kosztuje 500-700 zł. więc nie ma problemu. Następna też będzie honda tylko, że raczej accord w benzynie i lpg oczywiście :) Nie zamierzam prowadzić dyskusji o wyższość lpg nad ON. Ja po prostu jestem zadowolony z lpg i nie chcę diesla. Myślę też ze zazwyczaj nadmierne oszczędzanie na lpg (zbyt uboga mieszanka) i błędy w montażu oraz kalibracji instalacji lpg prowadzą do awarii.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
   
dusiu 
Przyjeżdża na zakupy
512 576 555



Pomógł: 6 razy
Wiek: 43
Dołączył: 16 Wrz 2011
Posty: 300
Piwa: 21/2
Skąd: Wieluń
Wysłany: 2014-12-23, 07:34   

Gość 556677 napisał/a:
Gaz LPG ponoć jest produktem ubocznym rafinacji ropy naftowej, wiec chyba zawsze będzie tańszy o +/- połowę od benzyny, czy oleju napędowego..... musi być zachowana tzw. korelacja cenowa.
Całe szczęście jest jeszcze trochę "starych dziadów" które bardzo dobrze tolerują to paliwo.
Korzystają z tego i ci biedniejsi i bogatsi też :D
Sam znam parę osób, których spokojnie byłoby stać na kupno o wiele młodszego, nowoczesnego samochodu z silnikiem Diesla, a katują do upadłego jakieś stare Audice, VW, Ople z prostymi 8-zaworowymi silnikami, bo wiedzą, że tak taniego w utrzymaniu "woła roboczego" mieć nie będą i na tym "szkodliwym GAZIE" mają już nabite setki tysięcy kilometrów.
Przykład z bliskiej rodziny: Opel Astra II kombi rocznik 1998 1.6 8V (75KM) na jednopunktowym wtrysku + najzwyklejsza instalacja LPG.
Sprowadzona i kupiona od handlarza w 2005, czy 2006 ze stanem licznika 100tys.km (nie wiadomo, czy oryginalnym) od razu po zarejestrowaniu założony GAZ.
W tej chwili przebieg 300tys z groszem (czyli ponad 200tys. na LPG) i jeździ dalej, a przy silniku nikt nie dłubał.
-Zużycie benzyny? Gdy nie ma silnych mrozów minimalne (bo przełącza się "od obrotów" a nie po osiągnięciu iluś tam stopni) można też odpalać od razu "na GAZIE".
-Wyższy koszt serwisu? No może, ze 3razy przez ten czas sam wymieniał taki mały filterek gazu (za kilka złoty) a po 140tys km, kupił za 80zł zestaw uszczelek i membran do parownika, bo zimne auto zaczęło gasnąć na wolnych obrotach (i nie dało się tego podkręcić śrubką)
Poza tym STANDARD:
- olej 10W/40 z filtrem co 15tys. km
- co drugą wymianę oleju wkład filtra powietrza
- świece zapłonowe dedykowane NGK dwu-elektrodowe co 50tys.km
- rozrząd (tani i nieskomplikowany) co 90tys. km
- no i ze dwa razy wymieniał te przewody wysokiego napięcia od modułu zapłonowego do świec, gdy podczas wilgotnej/deszczowej pogody silnik zaczął poszarpywać w czasie jazdy/przyspieszania.
I niech mechanik zarejestrowany na forum powie takiemu, że gaz w samochodzie się nie opłaca :lol:



Nie masz racji, ze gaz zawsze bedzie polowe tanszy niz benzyna i olej napedowy. One kosztuja tyle samo w produkcji. Dopiero akcyzy, podatki powoduja, ze gaz jest polowe tanszy...
Zgadzam sie, ze w samochodach prawie 20 letnich lpg jeszcze sie oplaca, jednak te auta juz się kończą!! Jak takie porownujemy to 20letni Mercedes z dieslem jest niezniszczalny i moze jezdzic na opale:) W tym przypadku miazdzy oszczednoscia kazdego 20latka z LPG .:)
Czy jest sens do samochodu 15-20 letniego, ktory kupimy za okolo 2500zl montowac instalacje w podobnej cenie?
_________________
SpaCar - serwis samochodowy.
Mechanika pojazdowa, diagnostyka komputerowa, wymiana oleju, obsługa klimatyzacji, naprawa układu hamulcowego, wulkanizacja - wymiana opon.
Staw 72c, tel. +48 512 576 555
www.spacar.eu
serwis@spacar.eu
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
   
MAR-COM 
Wieluniaczek


Pomógł: 29 razy
Wiek: 47
Dołączył: 24 Lip 2005
Posty: 1556
Piwa: 7/1
Skąd: EPJ
Wysłany: 2014-12-23, 10:22   

są ludzie co kupują wypasione auta które da się "zagazować"

widomo instalacja do nich nie kosztuje 2 tys. tylko więcej

Nowe auta z salonu są z LPG z gwarancją i jakoś się sprzedają
_________________
"Miałem zamiar zmienić koszulkę, ale zamiast tego zmieniłem zamiar" (Kubuś Puchatek)

www.destylarka.com
Urządzenia do produkcji wody destylowanej.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
   
Vosiak 
Przyjeżdża na zakupy



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 282
Piwa: 6/5
Skąd: Okolice
Wysłany: 2014-12-27, 16:14   

PKS Wieluń LPG 2,28
Statoil Wieluń LPG 2,34 (?)
Lukoil Sieradzka LPG 2,29 (?)
Lotos LPG 2,21
Moya Wieluń LPG/PB95 2,19/4,45
Orlen Radomina LPG 2,49
Rad Gaz Radomina 2,25
Now Gaz Biała 2,29
_________________

Postaw piwo autorowi tego posta
 
   
dusiu 
Przyjeżdża na zakupy
512 576 555



Pomógł: 6 razy
Wiek: 43
Dołączył: 16 Wrz 2011
Posty: 300
Piwa: 21/2
Skąd: Wieluń
Wysłany: 2014-12-31, 08:13   

Kolejne obniżki paliwa. Pb 95 w hurcie po 3.28 netto/litr. Jest wielka szansa, że w pierwszych dniach stycznia za benzyne zapłacimy na wielunskich stacjach po 4.10.
W tej chwili już na kilku stacjach w Polsce benzyna 95 jest ponizej 4zl!!!
_________________
SpaCar - serwis samochodowy.
Mechanika pojazdowa, diagnostyka komputerowa, wymiana oleju, obsługa klimatyzacji, naprawa układu hamulcowego, wulkanizacja - wymiana opon.
Staw 72c, tel. +48 512 576 555
www.spacar.eu
serwis@spacar.eu
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
   
MAR-COM 
Wieluniaczek


Pomógł: 29 razy
Wiek: 47
Dołączył: 24 Lip 2005
Posty: 1556
Piwa: 7/1
Skąd: EPJ
Wysłany: 2015-01-01, 11:12   

tylko pytanie jaka jakość będzie tego paliwa po 4,10 zł ??
_________________
"Miałem zamiar zmienić koszulkę, ale zamiast tego zmieniłem zamiar" (Kubuś Puchatek)

www.destylarka.com
Urządzenia do produkcji wody destylowanej.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
   
dusiu 
Przyjeżdża na zakupy
512 576 555



Pomógł: 6 razy
Wiek: 43
Dołączył: 16 Wrz 2011
Posty: 300
Piwa: 21/2
Skąd: Wieluń
Wysłany: 2015-01-01, 12:22   

MAR-COM napisał/a:
tylko pytanie jaka jakość będzie tego paliwa po 4,10 zł ??


Marcin, normalna.
W tej chwili stacje paliw kupują paliwo po średnio 3.80 brutto za litr Pb95. Musimy chwilę poczekać, aż wyprzedają stare zapasy kupione w wyższej cenie.
_________________
SpaCar - serwis samochodowy.
Mechanika pojazdowa, diagnostyka komputerowa, wymiana oleju, obsługa klimatyzacji, naprawa układu hamulcowego, wulkanizacja - wymiana opon.
Staw 72c, tel. +48 512 576 555
www.spacar.eu
serwis@spacar.eu
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
   
hajen 
W trakcie przeprowadzki do Wielunia
4x2+8x1x1+2+1



Pomógł: 27 razy
Wiek: 35
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1451
Piwa: 29/26
Skąd: Wieluń/Warszawa
Wysłany: 2015-01-02, 09:54   

MAR-COM napisał/a:
tylko pytanie jaka jakość będzie tego paliwa po 4,10 zł ??


Od paru tygodni w Warszawie na stacjach Tesco czy Auchan (paliwo z Orlen) można zatankować poniżej 4.20, na stacjach tłumy i auto jeździ normalnie. Podejrzewam, że konkurencja dookoła się piekli i te stacje na pewno już miały niejedną kontrolę.
_________________
Też jestem w szoku.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
   
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template Acid v 0.4 modified by Nasedo.


Wieluń Forum dyskusyjne
Kontakt z Administracją Forum | Kontakt z właścicielem domeny
Stomatolog Wieluń Sprawdzenie przebiegu BMW | Iris Trade Łódź Montaż instalacji gazowych | Skracanie linków | Klinika BMW | Notariusz Włochy BMW SPRAWDZENIE PRZEBIEGU,HISTORIA SERWISOWA BMW